التسويق التكتيكي - الجزء الثاني

التسويق التكتيكي - الجزء الثاني

الترويج

تأليف:

دكتور مصطفى نوارج

دار النشر : Marketing castle
35.55 ر.س "الناس كلها فاكرة إن التسويق هو الاعلان (اللي هو جزء من الدعاية!!) ده لأن التسويق عامل زي جبل الجليد (اللي خبطت فيه تايتانيك .. وراح فيها الأستاذ جاك) .. جبل كبيييير مستخبي تحت الميه محدش شايفه، وجزء صغير جدا هو اللي ظاهر. الجزء الظاهر ده هو الترويج والذي يعد الترجمه الفعليه لكل الجهود التسويقية ، علشان كده لازم نخطط له كويس، لأن أي غلطة صغيرة فيه .. كافية لتدمير مجهود فريق كامل وعمل شهور طويلة. يناقش الكتاب وسائل الترويج .. التي يجب إعداد المزيج المناسب منها .. لتحقيق أهداف التسويق المختلفة .. ومن هنا أتت تسميته باتصالات التسويق المتكاملة" المزيد من التفاصيل
نبذه عن الكتاب

"الناس كلها فاكرة إن التسويق هو الاعلان (اللي هو جزء من الدعاية!!) ده لأن التسويق عامل زي جبل الجليد (اللي خبطت فيه تايتانيك .. وراح فيها الأستاذ جاك) .. جبل كبيييير مستخبي تحت الميه محدش شايفه، وجزء صغير جدا هو اللي ظاهر. الجزء الظاهر ده هو الترويج والذي يعد الترجمه الفعليه لكل الجهود التسويقية ، علشان كده لازم نخطط له كويس، لأن أي غلطة صغيرة فيه .. كافية لتدمير مجهود فريق كامل وعمل شهور طويلة. يناقش الكتاب وسائل الترويج .. التي يجب إعداد المزيج المناسب منها .. لتحقيق أهداف التسويق المختلفة .. ومن هنا أتت تسميته باتصالات التسويق المتكاملة"

تفاصيل الكتاب
  • ردمك (ISBN):9789778585247
  • تأليف:دكتور مصطفى نوارج
  • دار النشر:Marketing castle
  • التصنيف:الإدارة والأعمال
  • اللغة:العربية
  • سنة النشر:2022
  • عدد الصفحات:174
  • الغلاف:تغليف ورقي
  • الوزن (كجم):0.31
ردمك (ISBN)9789778585247
دار النشرMarketing castle
التصنيفالإدارة والأعمال
اللغةالعربية
سنة النشر2022
عدد الصفحات174
الغلافتغليف ورقي
الوزن (كجم)0.31

كتب ذات صلة

55.00 ر.س

كتب لنفس البائع